Zwembadkamperen 2023

24 augustus 2023 | Nieuws

ZwembadkamperenDe leukste afsluiting van de zomervakantie: ZWEMBADKAMPERENBijna 70 kinderen hebben dit jaar meegedaan aan het zwembadkamperen en dat was oergezellig!Super mooi weer, heel veel pannenkoeken, broodjes knakworst , heerlijke soep en andere lekkernijen voor alle vrijwilligers.Wat hebben we genoten van de diverse spelletjes, waterpret, de stormbaan, haaientanden zoeken en de optocht onder begeleiding van de Lisiduna fanfare door een versierde wijk. Bij terugkomst een kleine disco en een gezellige film avond.De afsluiter ‘s ochtends met nog meer pannenkoeken, broodjes ei en een gezamenlijke duik in ons mooie zwembad. Wat wonen we toch in een unieke wijk!Iedereen super bedankt voor weer een geweldig zwembad kampeer weekend en hopelijk tot volgend jaar!Alle sponsoren; Lariks Leusden, Jumbo Wahle, Made-it-Visual (M. Veninga) en onze eigen Groenstichting super bedankt voor jullie bijdrage!And last but not least: Alle vrijwilligers!! Zonder jullie kunnen we dit feestje niet organiseren.