Tennisbaan

De tennisbaan (zonder verlichting) is het gehele jaar geopend (mits bespeelbaar). Het is een zogenaamde betonbaan. Alleen de bewoners van wijk Rozendaal hebben toegang tot de baan. Voor het gebruik van de tennisbaan kan een reservering online gemaakt worden. De gebruikers van de tennisbaan moeten zich aan de regels houden:

• Betreden tennisbaan is alleen toegestaan tot zonsondergang
• Betreden tennisbaan is alleen toegestaan door bewoners van wijk Rozendaal (of onder begeleiding van een bewoner uit wijk Rozendaal)
• Betreden tennisbaan is alleen toegestaan voor het uitvoeren van de sport tennis
• Betreden tennisbaan is alleen toegestaan nadat deze online is gereserveerd
• Na het gebruik maken van de tennisbaan gelieve alle afval zelf op te ruimen
• Honden zijn niet toegestaan op de tennisbaan
• Bij het constateren van vernieling op de tennisbaan, kunt u dit melden bij de beheerder: beheerder@groenstichting.nl