Zwembad even alleen voor onze jongere bewoners!

17 augustus 2023 | Nieuws

Op 18 Augustus begint het traditionele zwembadkamperen weer en zal het zwembad weer even overgenomen worden door onze jongere holbewoners! Dit jaar is het thema oertijd!
Daarom zal het zwembad gesloten zijn voor overige bewoners en kan er dus niet vrij gezwommen worden, dit zal zijn op vrijdag 18 augustus vanaf 13:00 uur tot zaterdag 19 augustus 13:00 uur.

Vrijdagavond zal ook de optocht weer door onze wijk trekken, het zou fijn zijn als we de kinderen een geweldige avond geven door onze huizen te versieren met lampjes en/of feestverlichting!

Wel hebben nog wat handjes nodig voor het versieren van het terrein, graag melden bij het zwembad (donderdagavond/vrijdagochtend)

We wensen iedereen heel veel plezier!