Ziggo neemt kabel groenstichting over

27 mei 2023 | Nieuws

Ziggo heeft sinds kort het eigendom van ons kabelnetwerk overgenomen. Het signaal van Ziggo verdwijnt hiermee niet van de COAX-kabel.
Mensen die gebruik van Ziggo willen blijven maken zullen vanaf deze maand (en met een looptijd van 24 maanden) een korting van 20.95€ op hun factuur vinden.

Als u vragen heeft, of wilt opzeggen kunt u contact opnemen met Ziggo via:

www.ziggo.nl/contact of bellen met de klantenservice op 0900-1884

Helaas hebben wij inmiddels van een aantal bewoners vernomen dat er iets niet goed gaat met de facturering en de berekening van de korting, waarover duidelijke contractuele afspraken waren gemaakt met Ziggo.
Dit spijt ons zeer, wij zijn hierover in contact met Ziggo en proberen dit samen zo spoedig mogelijk op te lossen. Alle bewoners ontvangen zondag 28 mei een email met een bericht van het bestuur.

Na 28 mei publiceren wij hier nieuwe informatie of sturen wij u die per email.