Update startdatum zwemseizoen

30 maart 2024 | Nieuws

Beste wijkbewoners,

Wij gaan dit vaste nieuwsbericht gebruiken om u te informeren wat de mogelijke startdatum zal zijn van het zwemseizoen. De buitenkant van het gebouw stond er in recordtijd, maar binnen moet er nog van alles gebeuren om het gebouw open te stellen voor iedereen. Wij hebben er voor gekozen om een start van het zwemseizoen eerder mogelijk te maken dan de definitieve oplevering van het gebouw! Onze bouwplanning focust zich dan ook op het in werking stellen van de waterbehandelingsinstallatie voor het zwembad!

In voorgaande jaren startte het zwemseizoen in de eerste week van mei. In dit bijzondere bouwjaar richten wij ons op start rond de tweede helft van juni. Een exacte datum zullen wij later bekend maken via de pleinvertegenwoordigers en via een update van dit nieuwsbericht!

Zwemmen tijdens het bouwen betekent dat het gebouw tijdelijk niet toegankelijk zal zijn voor bezoekers. We realiseren een andere ingang aan de overkant van het gebouw. Het zwembadteam heeft de plannen klaar en staat gereed om bij de eerste de beste mogelijkheid jullie te ontvangen voor het nieuwe zwemseizoen! Voor vragen over de start van het seizoen stuur je een bericht naar: zwembadbeheerder@groenstichting.nl

DagelijksBestuur@groenstichting.nl