Nieuwe beheerder

4 augustus 2023 | Nieuws

Beste Wijkbewoners,

Een aantal weken geleden heeft u van het bestuur een brief gekregen waarin stond dat ik vanaf 01 augustus uw nieuwe beheerder ben in de wijk.

Voor vele ben ik een bekend gezicht maar voor sommige bewoners nog niet en daarom zal ik de komende periode veel tijd doorbrengen in de wijk om persoonlijk kennis te maken.

Er veranderd voor u niet veel want u kunt uw vragen gewoon blijven richten aan beheerder@groenstichting.nl en dan neem ik persoonlijk contact met u op of u krijgt een antwoord via de e-mail.

In augustus zal ik ook met de Hovenier het Groenplan in detail bespreken en samen kijken naar de uitvoering. In de wandelgangen hoor ik al goede geluiden aangaande de nieuwe hovenier en dat is fijn.

Er volgt nog een officieel schrijven van het bestuur maar ik kan u vertellen dat de speeltoestellen besteld zijn en de kinderen hopelijk snel veilig kunnen spelen en genieten. Dit proces zal ik ook begeleiden.

Samen met de pleinvertegenwoordigers in combinatie Franc of Thijs zullen we in overleg treden over de groenrenovatie projecten op de pleinen -voor de pleinen die aan de beurt zijn en of op de planning staan-.

Er is dus voldoende te doen en persoonlijk kijk ik uit naar een plezierige samenwerking.

Mijn contact details staan op de site vermeld.

Hartelijke en Groene groeten Ron Blikman