Garagesale nieuwe datum: zaterdag 13 mei

19 maart 2023 | Nieuws

Helaas moet de geplande Garagesale van begin april verzet worden naar zaterdag 13 mei. En nee, dit is geen 1 april grap. Er is al veel werk verzet, veel enthousiaste bewoners die mee willen doen, veel Leusdenaren die zin hebben om weer een gezellig rondje rommelmarkt te doen in onze wijk. Helaas kan door verschillende oorzaken de evenementenvergunning niet voor 1 april beschikbaar zijn, wat ons heeft doen besluiten dat er een nieuwe zaterdag gepland moest worden. Net als vorig jaar gaan we er nu in mei een mooie Garagesale van maken en wel op 13 mei. Alle bewoners krijgen de komende dagen een brief in de brievenbus om hun hierover te informeren.

Wat betekent de verschuiving van de datum?
Mocht je je al hebben opgegeven om deel te nemen:
Kijk in je agenda of je 13 mei ook kunt en wilt meedoen.
-> Zo ja, je hoeft niets te doen.
-> Zo nee, laat het weten aan de contactpersoon op je plein.

Heb je je nog niet opgegeven en wil je wel graag meedoen op 13 mei:
-> meld je aan bij de contactpersoon op je plein, dan voegen we je toe aan de deelnemers.

Heb je je opgegeven als verkeersregelaar, je wordt de komende dagen gebeld om af te stemmen of je ook op zaterdag 13 mei beschikbaar bent.

Alle overige betrokken organisaties en vrijwilligers worden uiteraard ook deze week geïnformeerd over de nieuwe datum.

Laten we er op zaterdag 13 mei een gezellige zonnige Garagesale van maken!