Zwembadkamperen 2022: iedereen bedankt

12 november 2020 | Nieuws

Na 2 jaar geen zwembadkamperen was het dit jaar weer zoals vanouds! Bijna 100 kinderen hebben meegedaan aan het zwembadkamperen.1 hele dikke regenbui, heel veel pannenkoeken, broodjes knakworst en heerlijke soep voor alle vrijwilligers. Wat hebben we genoten van de diverse spelletjes, de stormbaan, de optocht onder begeleiding van de Lisiduna fanfare door de wijk en daarna een gezellige film avond en een kleine disco. De afsluiter ‘s ochtends met nog meer pannenkoeken, broodjes ei en een gezamenlijke duik in ons mooie zwembad. Wat wonen we toch in een unieke wijk! Iedereen super bedankt voor weer een geweldig zwembad kampeer weekend en hopelijk tot volgend jaar!

Alle sponsoren; Lariks Leusden, Jumbo Wahle, Linthorst Techniek, AED Rent, onze eigen Groenstichting en diegene die we niet mochten benoemen echt super bedankt voor jullie bijdrage! En uiteraard last but nog least: alle vrijwilligers!! Zonder jullie kunnen we dit feestje niet organiseren.

bestuur@groenstichting.nl