Wijkpresentatie in De Korf

6 december 2021 | Nieuws

Hierbij willen wij u bedanken voor uw aanwezigheid op de wijkpresentatie, voor diegenen die deze avonden gemist hebben zijn de presentaties  in de bibliotheek voor bewoners geplaatst.

De volgende onderwerpen zijn  aan bod gekomen:

1. Regulier groen onderhoud in de wijk, het huidige contract met de hovenier van Dijk is loopt af.
  2. Nieuwbouw zwembadgebouw, ontwerp, duurzaamheidsinstallaties, begroting en het eventuele tijdspad. Het nieuwbouwteam zal dit grotendeels aan u presenteren deze avond.
  3. De begroting van de Groenstichting.
  4. Ziggo, wees gerust u kunt in de toekomst gewoon blijven kijken als u nu al Ziggo klant bent en of als u zich wilt aanmelden als nieuwe klant.

Samen
Daarnaast staan er een paar mooie vacatures open in de wijk, deze zullen we toelichten en we hopen misschien wel dat ook nieuwe bewoners die de laatste jaren in de wijk zijn komen wonen te kunnen interesseren om alle activiteiten in onze prachtige wijk samen te gaan dragen. Meer daarover in “De Korf”. Tot slot er is ruim de gelegenheid tot het stellen van vragen, misschien hebben we niet alle antwoorden paraat maar dan komen we daar zeker op terug.

Vriendelijke Groeten,

Arjen Cozijn (penningmeester)
Alcwin Többen (secretaris)

Kees van Opdorp (voorzitter)