Wonen in de wijk

18 september 2023 | Nieuws

Beste wijkgenoot,

Komende zaterdag ben je van harte welkom op het Wijkevent ”Toekomstbestendig Wonen in de wijk’ voor alle bewoners van de Eurowoningen.

Praat, denk en doe mee!

Schuif gezellig aan tafel met je buren en doe een rondje op het marktplein. We informeren en inspireren je graag. Buren delen hun ervaring en stel gerust je vragen of ideeën die jij hebt over woning in onze mooie wijk. Van verduurzaming, aan de slag met je tuin, je eurowoning seniorproof maken, burenhulp tot actief worden in de wijk. Praat, denk en doe mee, samen maken wij de wijk!

Aanmelden is heel fijn, dan weten we een beetje op hoeveel mensen we kunnen rekenen. Je kunt je aanmelden kan via -> www.eurowoningentoekomstbestendig.nl